لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟

لوازم خانگی ال جی خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟, آشپزخانه از مهمترین قسمت های یک خانه پرجنب و جوش و فعال است. این عضو خانه در صورتی که با ایرادی روبه رو شود کل خانه در رسیدگی به کارهایش با مشکل برخورد خواهد کرد.

 آشپزخانه, هسته‌ی مرکزی هر خانه‌ای است, به همین علت وقتی لوازم اصلی آشپرخانه, مثل ماکروفر ال جی , یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی از کار می‌افتند, اداره کردن کل خانه را مختل می‌کند. در اینجا به ایراداتی که احتمال دارد برای ماکروفر ال جی, یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی پیش بیاید میپردازیم.

  تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آنها؟

مایکروویو ال جی

در حال حاضر ماکروفر ال جی تبدیل به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی شده‌اند, از گرم کردن گرفته تا پختن یک غذای کامل. درنتیجه با توجه به پرکاربرد بودن ماکروفر ال جی, درصورتی که ایرادی برای آنها پیش بیاید, تهیه و گرم کردن سریع غذا کمی چالش برانگیز و پرددرسرتر خواهد شد.

خوشبختانه غلبه کردن بر متداول‌ترین ایراد ماکروفر ال جی بسیار ساده است. باقی ماندن مواد غذایی و چربی داخل محفظه‌ی ماکروفر ال جی که در طول زمان سفت شده و چسبیده‌اند, مهمترین عاملی است که کارکرد ماکروفر ال جی را ایراددار می‌کنند.

مواد غذایی باقی‌مانده و سفت‌شده, اطراف محفظه چرخش و گوشه‌های ماکروفر ال جی جمع شده و در نهایت می‌سوزند؛ این امر باعث ایجاد جرقه داخل ماکروفر ال جی می‌شود و در صورتی که این مواد غذایی مدت زمان طولانی داخل ماکروفر ال جی بمانند و تمیز نشوند, به ماکروفر ال جی آسیب رسانده و سوراخ‌هایی را داخل آن ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث آتش‌سوزی شود.

برای جلوگیری از بروز این ایراد, باید به طور مرتب محفظه‌ی داخلی را تمیز کنید و از گذاشتن بار سنگین یا بزرگ داخل ماکروفر ال جی خودداری کنید. به این ترتیب کارایی ماشین را هم زیاد می کنید.

از آنجایی که بیشتر بخش‌های ماکروفر ال جی داخلی هستند, در صورتی که ایرادی برای هریک از این اجزاء به وجود بیاید, باید تعمیرات ماکروفر ال جی توسط تعمیرکار متخصص و نمایندگی ال جی انجام شود.

یخچال فریزر ال جی

از آنجایی که یخچال فریزر ال جیها همیشه درحال کار کردن هستند, باید انتظار خراب و فرسوده شدن آنها را هم داشته باشید. اما نکته مثبت این است که خود یخچال فریزر ال جیاغلب ایراد را قبل از اینکه به ایراد بزرگتری تبدیل شود, از طریق چگونگی یخ‌زدگی و یخ‌زدایی نشان می‌دهد.

یخچال را حداقل ماهی یکبار بررسی کنید و در صورتی که دیدید اطراف داخلی درب‌ها یخ‌زدگی وجود دارد, این به این معنی است که یخچال نشت هوا دارد. جمع شدن آب زیر یخچال نشان دهنده‌ این است که باید تخلیه را بررسی و احتمالا تمیز کنید.

گرچه خودتان می‌توانید واشرها را عوض کردن و خطوط تخلیه را تمیز کنید, اما توصیه می‌کنیم که این کارها را به تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید تا از اشتباهاتی که احتمال دارد بعدا باعث ایرادات بزرگتر شوند اجتناب کنید.

به منظور رفع ایرادات کوچک و جلوگیری از تبدیل شدن آنها به ایرادات بزرگتر, باید یخچال فریزر ال جی را به طور منظم بازبینی و بررسی کنید.

یکی دیگر از عواملی که اغلب باعث نقص در کارکرد یخچال فریزر ال جی می‌شود, کثیف شدن کویل‌های کندانسور است. این کویل‌ها معمولا در پشت, بالا یا پایین یخچال قرار دارند, و به خنک کردن مبرد کمک می‌کنند. در صورتی که کویل‌ها متراکم شده باشند, نمی‌توانند گرما را به طور موثری بیرون کنند و کمپرسور یخچال فریزر ال جی مجبور است شدیدتر کار کند و درنتیجه انرژی بیشتری مصرف خواهد شد.

بنابراین با تمیز کردن منظم کویل‌ها نه تنها عمر ماشین یخچال فریزر ال جی را طولانی‌تر می‌کنید بلکه دیگر نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای تعمیرات یخچال فریزر ال جی وجود نخواهد داشت؛ علاوه بر این در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهید کرد.

برطرف کردن متداول‌ترین ایراد ماکروفر ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی

یک سینک پر از ظروف کثیف, اهمیت ماشین ظرفشویی شرکت ال جی را دو چندان می‌کند. ماشین ظرفشویی ال جی نه تنها کار دشوار شستن ظرفها را انجام می دهد, بلکه ظروف را تمیزتر از شستن با دست‌ می‌شوید.

وقتی برای ماشین ظرفشویی ال جی ایرادی به وجود می‌آید, مکانیسم‌های پیچیده داخلی آن باید توسط یک متخصص حرفه ای تعمیر شود, اما یکی از این ایرادات, که خیلی زیاد احتمال دارد پیش بیاید را خودتان به راحتی می‌توانید برطرف کنید. نزدیک به هفتاد درصد شکایت‌های مشتریان این است که کیفیت شستشو ضعیف است.

یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به کارکرد ماشین ظرفشویی ال جی این است که, قبل از گذاشتن ظروف داخل ماشین, آنها را نشویید و تمیز نکنید و همچنین از شوینده‌ی کافی و چرخه شستشوی صحیح استفاده کنید. از آنجایی که استفاده از فسفات چند سال پیش ممنوع اعلام شد, تولیدکنندگان هم شوینده‌های ظرفشویی را تغییر داده‌اند.

در کمال تعجب, در حال حاضر شوینده‌ها در دمای آب صحیح و در کنار ذرات مواد غذایی, به علت شکل گرفتن واکنش‌های شیمیایی موثرتر عمل می‌کنند. بهتر است فقط قطعات بزرگ مواد غذایی را پاک کنید و قبل از گذاشتن ظروف داخل ماشین ظرفشویی ال جی آنها را نشویید.

گرچه برای ماشین ظرفشویی ال جی احتمال دارد ایرادات زیادی پیش بیاید, اما بهتر است برای تعمیرات ظرفشویی ال جی و برطرف کردن ایرادات فنی اساسی با یک تعمیرکارمتخصص تماس بگیرید.

تعمیر یا تعویض لوازم خانگی ال جی؟

تعمیر و یا تعویض کردن لوازم خانگی, بستگی به بودجه شخصی شما دارد. با این حال, متغیرهای زیادی در این تصمیم‌گیری دخیل هستند.

برای این منظور بهتر است که ابتدا هزینه تعمیر را برآورد و سپس آن را با خرید یک مدل جدیدتر مقایسه کنید. در صورتی که هزینه‌های تعمیر ۵۰ درصد بیشتر از هزینه‌ی خرید یک مدل جدیدتر باشد, باید به فکر خرید یک ماشین جدیدتر باشید.

با این حال شرایط ماشین, سن آن و حتی مدل آن هم در تصمیم‌گیری برای تعمیر و تعویض دخالت دارد. مهم نیست که ایراد ماشین شما چیست, همیشه بهترین کار این است که ایراد را به یک متخصص حرفه‌ای و نمایندگی تعمیرات ال جی نشان دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.