لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تا سال ۲۰۲۰ همه ماشین های سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می شود

 تا سال 2020 همه ماشین های سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می شود, سامسونگ می خواهد تا سال 2020, هوش مصنوعی را به همه ماشین های تولیدی خود به ویژه لوازم خانگی سامسونگ اجرا کند. 

این‌ روزها هوش مصنوعی پیشرفت قابل‌ توجهی کرده و استفاده از دستیارهای صوتی نظیر الکسا و گوگل اسیستنت به امری عادی تبدیل شده است. سامسونگ نیز با شناخت این نیاز, همراه با معرفی گلکسی اس 8 از هوش مصنوعی گفتار-محور بیکسبی رونمایی کرد.

حال بر طبق اظهار نظر جدید مدیر بخش هوش مصنوعی سامسونگ, به‌ نظر می‌رسد که این شرکت قصد استفاده فراگیر از این هوش مصنوعی در تمام محصولات تولیدی خود دارد. در مصاحبه‌ای که اخیراً روزنامه‌ی واشنگتن پست با این مسئول انجام داده, وی از استفاده دستورات صوتی در تمامِ محصولات تولیدی‌ سامسونگ تا سال 2020 خبر داده است.

  ادامه مطلب ...

لوازم خانگی خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟

لوازم خانگی ال جی خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟, آشپزخانه از مهمترین قسمت های یک خانه پرجنب و جوش و فعال است. این عضو خانه در صورتی که با ایرادی روبه رو شود کل خانه در رسیدگی به کارهایش با مشکل برخورد خواهد کرد.

 آشپزخانه, هسته‌ی مرکزی هر خانه‌ای است, به همین علت وقتی لوازم اصلی آشپرخانه, مثل ماکروفر ال جی , یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی از کار می‌افتند, اداره کردن کل خانه را مختل می‌کند. در اینجا به ایراداتی که احتمال دارد برای ماکروفر ال جی, یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی پیش بیاید میپردازیم.

  ادامه مطلب ...