لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ گروپ، شرکتی بین المللی و مستقر در کره جنوبی است که از چندین شرکت با ملیت های مختلف تشکیل شده و در حوزه های مختلف صنعتی و رسانه ای مشغول به کار است.

شرکت سامسونگ، حوزه کاری گسترده ای دارد که هر کدام از این حوزه ها توانسته اند بازاری جهانی برای خود پیدا کنند.

 

تعمیرات حرفه ای را با نمایندگی سامسونگ و با خدمات پس از فروش سامسونگ ما تجربه کنید.
فقط یک تماس کافی ست: ۳۳۴۴۴۲۱۹-۰۲۱  ادامه مطلب ...

چگونه یخ ساز ساید بای ساید سامسونگ را تعویض کنیم

چگونه یخ ساز ساید بای ساید سامسونگ را تعویض کنیم , امروزه خیلی از یخچال های خانگی, قابلیت تولید یخ به میزان کافی را دارند و شما هر موقعی که بخواهید, می توانید به آن دسترسی داشته باشید. یخ سازها سازوکار آسانی دارند و بیشتر آن ها مثل هم کار می کنند. اما برخی زمان ها, کارآیی آن ها با ایراد روبه رو می شود.

حتما برای شما هم پیش آمده است که یخ ساز یخچالی که در خانه دارید, به درستی کار نکند. در این زمان ها, بیشتر افراد با نمایندگی تماس می گیرند تا بلکه آن ها بتوانند ایراد به وجود آمده را برطرف کنند. ولی در بسیاری از موارد می توان یخ ساز را با در خانه تعمیر نکرد.

در این نوشته می خواهیم شما را قدم به قدم در باره چگونگی تعویض یخ ساز ساید بای ساید سامسونگ راهنمایی کنیم. یخ سازها دارای اجزاء الکترونیکی می باشند که در صورتی که درست عمل کنند می توانند از پر شدن آب در قالب یخ ساز یا از بیرون آمدن قالب یخ از یخ ساز پیشگیری کنند.

در صورت از کار افتادن یخ ساز ساید بای ساید سامسونگ می توان آن با یک یخ ساز مورد تایید سازنده تعویض کرد در غیر این صورت احتمال دارد نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید نیاز داشته باشید. قبل از شروع غذاها را از یخچال خارج کرده و در یک محیط خنک قرار دهید چون برای تعویض یخ ساز احتمال دارد یخچال به مدت ۶۰ دقیقه بدون برق باشد پس باید اطمینان حاصل کنید که خوراکی هایی که درون یخچال و فریزر می باشند باید در جایی باشند که معیوب نشوند. برای محافظت از دستان خود دستکش ایمنی بپوشید.  ادامه مطلب ...

مرحله های تمیز کردن فیلتر خروجی ماشین لباسشویی

چگونه فیلتر خروجی ماشین لباسشویی را تمیز کنیم , در صورتی که مدت زمان زیادی طول میکشد تا ماشین لباسشویی شما از آب پر شود احتمال دارد فیلتر ورودی با جرم یا اجزاء ریز مسدود شده باشد. عوض کردن فیلتر لباسشویی راحت است.

در ماشین ظرفشویی های سامسونگ پمپ تخلیه به همراه سیستم فیلترینگ درون ماشین و در قسمت پایین قرار داده شده است.  ادامه مطلب ...

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

تعمیرات ماکروفر سامسونگ، سامسونگ یک کمپانی مولتی ملیتی است که در سال ۱۹۳۸ در  کره جنوبی تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یکی از برند های شناخته شده و معتبری است که جزئی از آن به ساخت محصولات خانگی مشغول است و در این قسمت موفقیت های درخشانی را برای سامسونگ به دست آورده است.

  ادامه مطلب ...