لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ظرفشویی روشن نمی شود

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما در روشن شدن مشکل دارد، اولین کاری که باید بکنید این است که پریزهای برق ظرفشویی را بررسی کنید و اط وصل بودن آنها به برق اطمینان حاصل کنید. اگر پریزها به صورت دوشاخه و از نوع پریزهای GFI است، بررسی کنید تا جرقه نزده باشند.


اگر مشکل از جرقه زدن پریزهای GFI باشد آنها را دوباره تنظیم کنید. برای اطمینان دستگاه را کاملا از برق جدا کنید و پریزهای برق را با دستگاه دیگری تست کنید تا از صحت برق رسانی به پریزها مطمئن شوید.


در صورتی که دستگاه ظرفشویی شما کاملا به برق متصل است و مشکلی در برق رسانی ندارد و GFI نیز جرقه ای نزده، کلید برق را چک کنید و از جرقه نزدن آن و از نحوه قرارگیری درست آن بر روی دیوار مطمئن شوید.

  ادامه مطلب ...

فروش قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به تازگی خریده اید و یا زمان گارانتی ماشین لباسشویی سامسونگ شما به پایان رسیده، یا اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعات دارد، لطفا فقط با تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس برقرار کنید.

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ آشنایی کامل داریم و هر مشکلی را در کمترین زمان ممکن تشخیص داده و همه سعی خود را نسبت به برطرف کردن آن مشکل و تعمیر قطعات و نه تعویض آنها به کار می بندیم.  ادامه مطلب ...

تعمیرات کولر گازی سامسونگ

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در تهران -کولر گازی سامسونگ دارای محصولات گوناگونی مثل: کولر گازی اینورتر سامسونگ، کولرگازی پنجره ای سامسونگ، کولر گازی ایستاده سامسونگ، کولر گازی پرتابل سامسونگ و اسپلبت سامسونگ است که همه تعمیرگاه های مجاز سامسونگ در همه جای کشور متعهد به حمایت و ارائه سرویس های تعمیراتی این لوازم مثل شارژ گاز کولر گازی سامسونگ، تعویض و تعمیر کمپرسور، تعمیر برد، نصب، نگهداری و جابه جایی کولر گازی سامسونگ و غیره هستند.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ

یک سال از بابت خرابی و مشکلات احتمالی کولر گازی سامسونگ خود نگران نباشید. همه تعمیرات شامل گارانتی یکساله هستند. وقت شما برای ما بسیار پر اهمیت است، فرستادن همه تعمیرکارها با زمان درخواستی شما برای خدمات دهی تنظیم می شود تا هر چه سریع تر کولر گازی شما سرویس و تعمیر گردد.

در مدت زمان دوره گارانتی یکساله نیاز به پرداخت هیچ هزینه زایدی نمی باشید، حتی هزینه حمل و نقل هم در این یکسال کاملاٌ برای شما رایگان است، برای دسترسی و ارتباط هر چه سریعتر، می توانید از راه های گوناگونی مثل فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و شماره تلفن با ما در ارتباط باشید.

همه قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی سامسونگ شما اورجینال بوده و تمامی قطعات با گارانتی برای تمامی مصرف کننده ها انجام می شود، به همین منظور ما متعهد هستیم تا با تعویض بهترین قطعات فابریک کولرهای گازی این اطمینان را برای شما فراهم آوریم.  ادامه مطلب ...

تعمیرات ماکروویو سامسونگ

تعمیرات ماکروویو سامسونگ ، سامسونگ یک کمپانی مولتی ملیتی است که در سال ۱۹۳۸ در  کره جنوبی تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یکی از برند های شناخته شده و معتبری است که جزئی از آن به ساخت محصولات خانگی مشغول است و در این قسمت موفقیت های درخشانی را برای سامسونگ به دست آورده است.

مایکروویو سامسونگ از خصوصیات خیلی خوبی در بازار برخوردار است و یکی از محصولات با کیفیت است که به عملکرد عالی در طول عمر سودمندش شهرت یافته است.

تعهدات سامسونگ در خدمات پس از فروش

از خصوصیات  خدمات تعمیرات مایکروویو سامسونگ که بهترین و با کیفیت ترین رویه خدمات رسانی را با نرخ های مناسب در اختیار مصرف کنندگان محصولات سامسونگ قرار داده است عبارتند از:

۱ – اعتبار خوب: یک اعتبار سالم و معتبر با سابقه درخشان در تشخیص و تعمیرات مایکروفر و مایکروویو سامسونگ.

۲ – تعمیرکارهای حرفه ای: دارای تعمیرکارهای امتحان پس داده و آموزش دیده که به خوبی با همه زوایا و وضعیت های مایکروویو آشنایی دارند و همچنین جزء تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه هستند.  ادامه مطلب ...

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

 تعمیرات ظرفشویی سامسونگ ، سامسونگ در ایران با ایجاد نمایندگی های فعال در سراسر تهران افتخار دارد بهترین خدمات را در کمترین زمان به مصرف کنندگان محصولات سامسونگ ارائه دهد. ماشین ظرفشویی امروزه جزء لوازم خانگی کارآمد برای همه است، دریافت خدمات مربوط به تعمیرات آن نیز باید از کارآمدی بالایی برخوردار باشد.

اگر می خواهید ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را تعمیر کنید و حداقل تا چند سال دغدغه ای بابت خرابی آن نداشته باشید کافیست که همین الان با ما تماس بگیرید و خواسته خود را با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران و سراسر ایران در میان بگذارید. ما آماده ایم تا تعمیرکاران مجرب، متخصص و متعهد خود را در سریعترین زمان ممکن به منزل شما در تمام نقاط تهران بزرگ و حومه بفرستیم.

بعد از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات ایراددار، دلیل خرابی، هزینه تخمینی و مدت زمان تعمیر باخبر می کنیم که با توجه به تصمیم شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده می شود.

ماشین ظرفشویی تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت یکسال شامل گارانتی است.  ادامه مطلب ...