لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی و تعمیرات کولر گازی سامسونگ

تعمیرات کولر گازی سامسونگ با تجهیز ساختار خویش به تمامی امکانات مورد نیاز، درصدد ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول به کاربران و خریداران گرامی است.نمایندگی کولر گازی سامسونگ در بخش فروش عرضه کننده کلیه مدلهای این دستگاه و لوازم جانبی مرتبط با آن و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات این دستگاه است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کاربران گرامی با مراجعه به این مرکز می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید و یا تعمیرات کولر گازی سامسونگ اتخاذ کنند.

   نمایندگی سامسونگ و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است. این مرکز چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ ترین کارشناسان، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد.

حیطه‌ فعالیت نمایندگی تعمیرات سامسونگ، تعمیر و فروش تمامی محصولات این شرکت اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌ باشد. نمایندگی سامسونگ جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز هیچگاه دست از تلاش برنداشته و همواره به سازماندهی فعالیت های خویش ادامه می ‌دهد. ارکان اصلی این مرکز که به پشتوانه آنها موفق به حضوری موفق در میان همکاران گشته است عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت برآورده سازی خواست ها و نیازهای مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مذکور، در نمایندگی تعمیرات سامسونگ حضور یافته و با مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از کولرها، بر تمامی ویژگی های فنی این دستگاه تسلط یافته و قادر گشته اند تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با آن را ارائه نمایند. متخصصان نمایندگی کولر گازی سامسونگ در سرویس های خدماتی خویش همواره نوین ترین دانش های مرتبط را مد نظر قرار داده و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند از همین روست که قادر به رفع و حل تمامی مواردی گشته اند که توسط برخی از مراکز، غیرقابل تعمیر و بازگشت اعلام شده اند. در بخش فروش نیز کارشناسان ما در تلاشند تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازند و از این راهرو رضایت مشتریان خویش را کسب نمایند. بخشی از خدمات ارائه شده در این مرکز مربوط به ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی پیش از خرید به مشتریان گرامی است. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی کولر گازی سامسونگ سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید. کارشناسان این مرکز پیشنهاد می کنند پیش از اقدام به خرید این دستگاه نکات و موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

 

  1. پیش از اقدام به خرید تلاش کنید تا اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپیلت، کولرهای پنجره ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. (مدلهای دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).
  2. نکته دوم توجه به نوع کمپرسور است زیرا در کولرهای گازی کمپرسورها نقش بسزایی دارند. در کولرهای امروزی کمپرسور روتاری پرکاربردترین است و انواع اسکرول با وجود آنکه عملکرد بهتری دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند. یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلا همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.
  4. اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت  شرکت سامسونگ را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.
  5. نکته نهایی در باب خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید است که برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی های یک کارشناس در این زمینه بهره مند گردید زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید یا به دلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!

در وب سایت تعمیرات کولر گازی سامسونگ این امکان فراهم گشته تا کاربران گرامی با مراجعه به لینک اخبار از جدیدترین مطالب و رویدادهای این حوزه آگاه شوند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان محصولات سامسونگ هستید می توانید به بخش زیر مراجعه کرده و اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.