چرا این روزها ال جی خریدن به صرفه تر است؟

دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 15:11

تعمیرگاه و نمایندگی تعمیرات ال جی (LG) آماده ارائه خدمات شامل تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر ظرفشویی ال جی، تعمیر یخچال فریزر ال جی، تعمیر ساید بای ساید ال جی، تعمیر ماکروفر و ماکروویو ال جی، تعمیر کولر گازی و اسپلیت ال جی و تعمیر جاروبرقی ال جی میباشد. این مرکز در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مشتریان محترم ال جی سرویس‌دهی ویژه‌ای راه اندازی نموده است. لذا نمایندگی تعمیرات ال جی توانایی انجام تعمیرات کمتر از ۲ ساعت پس از تماس مشتری را دارد.   

نمایندگی تعمیرات ال جی به طور ۲۴ ساعته یعنی ۲۴-۷ هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت مشترکین محترم محصولات LG می‌باشد. تعمیرات دستگاه‌ها ۱۰۰درصد در منزل با قطعات اصلی ال جی بوده و تعمیرات شامل ۳۶ ماه ضمانت خواهد بود.

درباره‌ی LG

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس شد و به سرعت تبدیل به یک برند جهانی به نام «LG» گردید. شرکت ال جی با تولید محصولات متنوع و با کیفیت توانست یکی از پرفروش‌ترین تولید کنندگان لوازم منزل شده و در عصر نوین تلاش نموده جهت گیری خود را برای رسیدن به عصر دیجیتالی پیشرفته ادامه دهد. و این مهم را مدیون مهارت‌های فنی در اثر ساخت فراوان لوازم خانگی همچون رادیو و تلویزیون می‌داند.

ال جی الکترونیکی محصولات جدید زیادی به بازار عرضه نموده است. فناوری‌های جدید را در تلفن‌های همراه و تلویزیون‌های دیجیتالی قرن ۲۱ به کاربرده و تقویت و استحکام موقعیت خود به عنوان یک شرکت جهانی ادامه می‌دهد.

در کشور عزیزمان ایران توجه زیادی به تکنولوژی دیجیتال شده است. محصولات شرکت ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات بخصوص در زمینه لوازم خانگی می‌باشد. البته فروش بالای محصولات ال جی می‌بایست دارای خدمات پس از فروش قوی و منظم باشد که مشتریان محترم بتوانند با اطمینان بالا از محصولات ال جی استفاده کنند. در این خصوص نمایندگی تعمیرات ال جی به عنوان مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ال جی توانسته است سالیان متمادی خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان ال جی ارایه نماید. در این جهت تلاش‌های بسیاری از قبیل آموزش حین خدمت پرسنل فنی و اداری، ایجاد مراکز منطقه‌ای تعمیرات (شیفت متعدد) تهیه ابزار و ادوات دقیق فنی جهت تعمیر کاران، انجام سمینارهای ارتباطات مؤثر جهت پرسنل فنی و اداری و تمام این فعالیت‌ها جهت ارتقای سطح علمی پرسنل نمایندگی تعمیرات ال جی و ارایه خدمات خوب و در خور مشترکین محترم، نمایندگی تعمیرات ال جی و همچنین تلاش جهت انجام هر چه بهتر تعمیر و تعمیرات دستگاه‌های ال جی.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات ال جی در خاورمیانه

  • تعمیرات محصولات ال جی توسط پرسنل (تعمیرکاران) مجرب و دوره دیده.
  • انجام تعمیرات دستگاه‌ها با بالاترین سطح کیفی طبق استاندارد تعمیرات LG.
  • اعمال تعرفه تعمیرات و همچنین تعرفه قطعات جهت جلوگیری از تضعیف حقوق مشتری.
  • انجام پروسه تعمیرات در منزل مشتری طبق استاندارد نمایندگی تعمیرات ال جی شامل بازدید دستگاه، عیب‌یابی، تلاش جهت تعمیر در صورت امکان بدون تعویض قطعه، در صورت لزوم تعویض قطعه، ابتدا تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، میزان تعمیرات، حدود هزینه، حدود زمان تعمیر به مشترکین نمایندگی تعمیرات ال جی جهت تعمیر محصولات ال جی اعلام و در صورت صلاحدید تعمیر دستگاه انجام خواهد شد.
  • پاسخ گویی پرسنل نمایندگی تعمیرات ال جی به صورت ۲۴ ساعته – شبانه روزی و بدون تعطیلی.
  • تعمیر دستگاه‌ها با قطعات اصلی – در منزل مشتریان نمایندگی تعمیرات ال جی.
  • انجام تعمیرات با دقت بالا، سرعت بالا، و مهارت بالا.
  • تعمیرات بروز با استفاده از ابزار دقیق با توجه به دیجیتالی بودن محصولات نمایندگی تعمیرات ال جی.
  • نمایندگی تعمیرات ال جی همه روزه بدون تعطیلی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.
  • نمایندگی تعمیرات LG (ال جی) و تعمیرگاه مجاز و نمایندگی مجاز مرکزی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیر لوازم خانگی) ال جی با تربیت نیروهای متخصص در زمینه اپراتوری، جوابگویی مشتریان و همچنین راهنمایی تلفنی مشتریان محترم و دارا بودن کادر فنی جهت نصب و تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر ظرفشویی ال جی، تعمیر ساید‌بای‌ساید ال جی، تعمیر یخچال فریزر ال جی، تعمیر اسپلیت ال جی، تعمیر مایکروویو ال جی، تعمیر جاروبرقی ال جی، بوده و توانسته است در طول سالیان متمادی جوابگوی نیازهای مشتریان محترم لوازم خانگی ال جی باشد. این خدمات در رضایت مشتریان ال جی بسیار تأثیر گذار است. 

طبق استاندارد تعمیرات نمایندگی تعمیرات ال جی، پس از این که دستگاه‌ها در منزل مشتریان راه‌اندازی یا تعمیر می‌شوند، وظیفه‌ی ارزیابی عملکرد پرسنل فنی اعم از زمان مراجعه، برخورد مناسب، مهارت در تعمیر دستگاه، اخذ هزینه مناسب، به ویژه مطابق با تعرفه نمایندگی تعمیرات ال جی، به عهده پرسنل امور مشتریان یا شکایات می‌باشد. در صورتی که تعمیر دستگاهی درست انجام نشده باشد و مشتریان محترم نمایندگی تعمیرات ال جی به اطلاع بخش امور مشتریان برسانند، این کار در اولویت امور فنی قرار گرفته و سریعاً تکنیسین به محل دستگاه مراجعه و بدون اخذ هزینه تعمیرات دستگاه را به پایان رسانده و گزارش کار را به نمایندگی تعمیرات ال جی یا تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز مرکزی ال جی ارسال می‌کند، پس از پایان تعمیرات دستگاه یا تعمیر دستگاه، سریعاً پرسنل امور مشتریان طی Happy Call مشتری میزان رضایت‌مندی مشتریان نمایندگی تعمیرات ال جی را برآورد و به اطلاع مدیریت می‌رسانند.

نمایندگی تعمیرات ال جی خود را متعهّد به انجام خدمات مطلوب و با کیفیت می‌داند، البته سرعت خدمات بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. لذا نمایندگی تعمیرات ال جی با دارا بودن کامل‌ترین پرسنل فنی و اداری تلاش نموده خدمات مطلوبی را به مشتریان و مشترکین تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز ال جی یا خدمات پس از فروش ال جی ارایه نماید.

چرا ال جی بخریم؟

  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، مشترکین به صورت تلفنی توسط پرسنل Call Center راهنمایی می‌شوند.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، تعمیرکاران و نصاب‌ها سریعاً به محل اعزام می‌شوند.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، تعمیر و رفع عیب دستگاه‌ها در کمتر از ۲ ساعت انجام می‌شوند.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، از تعرفه قیمت پایین و با صرفه استفاده می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، انجام تعمیرات یا تعمیر دستگاه و اخذ مبلغ تعمیر با رضایت مشتریان می‌باشد.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، داغی قطعات تعویضی به مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، به مشتریان ضمانت نامه ۳۶ ماهه داده می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، پس از انجام تعمیرات یا تعمیر دستگاه Happy Call انجام می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، اخذ رضایت نهایی مشتریان بسیار مهم و الزامیست.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، فرم رضایت مندی مشتریان توسط مشتریان تکمیل می‌شود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، فرم رضایت مندی مشتریان رؤیت و ارزیابی می‌شود.
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.