لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لباسشویی چی بخریم؟ بوش یا سامسونگ یا ال جی

در هنگام خرید ماشین لباسشویی، بیشتر به چه ویژگی هایی اهمیت میدهید؟ مسلما همه شما مایلید با صرف هزینه مناسب، ماشین لباسشویی بخرید که مدرنترین تکنولوژی ها را برای شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از میان لباسشویی های متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب کنید کدامیک بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند؟ هر دوی این برندهای بزرگ از جدیدترین ویژگی ها و خلاقیت ها در ماشین های لباسشویی خود استفاده کرده اند تا زندگی را برای کاربران و مشتریانشان، راحت تر کنند.  

لباسشویی بوش چه خصوصیاتی دارد؟

ویژگی بارز لباسشویی های بوش، استفاده از سیستم i-DOS است که به صورت اتوماتیکی مواد شوینده را به مخزن شستشو اضافه می کند یعنی وقتی ماشین را از لباس پر کردید لازم نیست نگران اضافه کردن مواد شوینده برای هر مقدار از لباس ها باشید. این لباسشویی می تواند به صورت اتوماتیک و بر اساس وزن لباس ها، مواد شوینده را اضافه کند. لباسشویی بوش معمولا تا ۸ کیلوگرم لباس را در محفظه داخلی خود جای میدهد و برای تکمیل هر پروسه شستشو به زمانی معادل ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه نیاز دارد.

لباسشویی سامسونگ چه خصوصیاتی دارد؟

سامسونگ نیز به عنوان پرچمدار محصولات لوازم خانگی در بازارهای سراسر دنیا، از تکنولوژی های متعدد و کاملا مدرنی در ماشین های لباسشویی استفاده کرده است. برای مثال تکنولوژی QuickDrive، زمان نیاز برای شستشوی لباس ها را به نصف کاهش می دهد و سیستم اسمارت چک نیز به شما اجازه می دهد تا با کمک اپلیکیشنی که بر روی گوشی خود نصب کرده اید متوجه شوید که لباسشویی با چه مشکلی روبرو شده است. بنابراین حتی در صورت بروز هر گونه مشکل در روند شستشو نیازی به تماس با کارشناسان یا زیر و رو کردن دستورالعمل لباسشویی ندارید.

از نظر برچسب مصرف انرژی نیز باید بگوییم که لباسشویی های سامسونگ، حداقل مقدار انرژی را مصرف می کنند. تکنولوژی EcoBubble نیز یک شستشوی قوی را با ترکیب آب و هوا به بار می آورد و حباب هایی را تولید میکند که در بافت لباس نفوذ می کنند و تاثیرات ضدعفونی کردن لباس را در زمان کمتر، چندین برابر افزایش می دهد. خصوصیت Laundry Recipe، پیشنهادات خودکاری را در مورد چرخه شستشوی بهینه بر اساس اطلاعاتی مانند رنگ و نوع پارچه ارائه می دهد و دیگر نیازی نیست که کاربر در مورد مناسب ترین و بهترین چرخه شستشو، حدس بزند.

حرکت به سمت لوازم خانگی هوشمند با سرعت فراوانی ادامه دارد و سامسونگ، یکی از اولین برندهای بزرگ پیشگام در این زمینه است. شما به راحتی می توانید با مقایسه قابلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در لباسشویی های سامسونگ و سایر برندهای بزرگ دنیا در عرصه لوازم خانگی، مناسب ترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با توجه به فراوانی استفاده لوازم خانگی سامسونگ توسط مصرف کنندگان، همه تلاش خود را به کار گرفته تا حرفه ای ترین کارشناسان را در هیراد سرویس دورهم جمع کند تا بتواند سطح کیفی خدمات رسانی خود را در عرصه تعمیرات لباسشویی سامسونگ افزایش دهد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش برای افرادی که با این نمایندگی تماس می گیرند خدمات منحصر به فردی را انجام می دهد. با توجه به اینکه محصولات بوش از طریق واردات به بازار ایران وارد می شوند، در زمان خرید لباسشویی بوش حتما باید در باره خدمات تعمیرات و تعمیرگاه های آن از فروشنده پرس و جو کنید و شماره تماس نمایندگی تعمیرات بوش را دریافت کنید، تا در صورتی که دستگاه شما با ایرادی روبه رو شد بتوانید با آسودگی با نمایندگی موردنظر، که با نام تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی مجاز مشغول به کار است، تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش بوش برخوردار شوید.

در زیر به برخی از ایرادهای محتمل ماشین های لباسشویی ال جی اشاره می کنیم. امید است که با به کارگیری این موارد مشکل لباسشویی شما برطرف شود. اما اگر با این نکته ها ایراد رفع نشد همکاران ما دست به کار می شوند و اقدامات لازم را تا تعمیر نهایی انجام می دهند.

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

 شستشوی بد لباس ها

اگر لباس های زیادی را برای شستشو در ماشین قرار دهید احتمال خوب شستن لباس ها کمتر می شود, پس ظرفیت دستگاه را در نظر بگیرید.

میزان مواد شوینده را بررسی کنید, میزان استفاده از شوینده ها در لباسشویی باید متناسب با مقدار لباس و نوع آنها انتخاب شود. برای شستشوی خوب باید برنامه لباسشویی براساس تعداد لباس ها و میزان کثیفی آنها تنظیم شود.

• لرزش های لباسشویی

اگر لباسشویی شما درست تراز نشده باشد احتمال لرزش وجود دارد. برای تنظیم دقیق یک تراز بنایی را روی لباسشویی بگذارید و دستگاه را با آن کاملا تراز کنید. تعداد لباس های مورد شستشو نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.

قبل از شستشو لباس ها را براساس اندازه و فرم طبقه بندی کنید مثلا حوله و ملفحه و پرده را با پیراهن و لباس های زیر نشوید.

لرزش های لباسشویی در ابتدای کار دستگاه کاملا نرمال است و با بالا رفتن دور لباسشویی کاملا قطع می شود.

اگر موارد بالا را بررسی کردید اما باز لرزش وجود داشت با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

• آبگیری نکردن لباسشویی

از باز بودن شیر آب و فشار آن مطمئن شوید. اگر فشار آب پایین باشد آبگیری ماشین مختل می شود. ببینید شیلنگ آب موجود در پشت ماشین تاب یا پیچ نخورده باشد.

اگر با موارد بالا ایراد برطرف نشد با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

• تخلیه نشدن لباسشویی

فیلتر پمپ تخلیه را بررسی کنید. برای اطمینان بیشتر فیلتر پایین لباسشویی را باز کرده و تمیز کنید.

شیلینگ تخلیه لباسشویی را بررسی کنید تا پیچ و تاب و گرفتگی نداشته باشد.

محل تخلیه آب لباسشویی را بررسی کنید. احتمال دارد محل تخلیه آب گرفته شده باشد.

ارتفاع موردقبول باید کمتر از ۶۰ سانتی متر و بیشتر از یک متر نباشد.

ارتفاع مجاز رعایت شده باشد.(حداقل ۶۰ سانتی متر و حداکثر یک متر)

اگر با موارد بالا ایراد برطرف نشد با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

• آبگیری خود به خود لباسشویی

اگر در حالت خاموشی آب وارد دیگ لباسشویی می شود با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

اگر آبگیری بیش از اندازه است و آبگیری قطع نمی شود با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

• نشتی آب از لباسشویی

بررسی کنید شیلنگ تخلیه آب از محلش بیرون نیامده باشد. احتمال دارد خروجی تخلیه گرفته شده باشد و آبی که لباسشویی تخلیه می کند دوباره به بیرون بریزد, که در این حالت باید خروجی تخلیه را بررسی کنید.

محل وصل شدن شیلنگ ورودی به شیر آب و محل متصل شدن به پشت لباسشویی را بررسی کنید.

اگر شیلنگ ورودی آب سوراخ باشد شیلنگ را عوض کنید. اگر با موارد بالا ایراد برطرف نشد با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جیتماس بگیرید.

• روشن نشدن لباسشویی

ببینید پریز برق درست کار می کند.

لباسشویی را باید به صورت مستقیم به پریز جداگانه ای وصل کنید و از سه راهی برای برق استفاده نکنید.

بررسی کنید تا دو شاخه مشکلی نداشته باشد و به صورت کامل در داخل پریز قرار گرفته باشد.

قفل کودک را غیرفعال کنید. اگر با موارد بالا لباسشویی روشن نشد با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

• صدا دادن لباسشویی

اگر لباسشویی شما خاموش است و داخلش هم لباسی نیست ولی با چرخاندن درام با دست صدا می دهد, (اول فیلتر پمپ تخلیه را بررسی کنید) با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

در برخی مواقع جسمی در داخل دیگ لباسشویی گیر می کند که باید پمپ تخلیه را بررسی کنید و آن را باز کرده و تمیزش کنید.

اگر ایراد پیش آمده به غیر از موارد بالا است با نمایندگی ال جی  و  خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

علت خرابی لباسشویی ال جی

در بسیاری از موارد ایرادهای زیر در ماشین لباسشویی ال جی اتفاق می افتد.
صدای ناهنجار و بلند در زمان شستشوی البسه
تخلیه نشدن آب لباسشویی
اتصالی و بودن برق در بدنه لباسشویی
تنظیم نشدن برنامه شستشو و مرتب کار نکردن برنامه ها و مشکل در خشک کردن لباس ها
لرزش های بیش از اندازه و غیرعادی موقع شستشو و خشک کردن لباس ها و …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.