لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

آیا نحوه کار سنسور کثیفی آب را میدانید؟

سنسور کثیفی آب در ماشین لباسشویی ال جی, در این جا یکی از سیستم های مهم لباسشویی ال جی را بررسی می کنیم. این سیستم با اسم سنسور کثیفی آب در لباسشویی ال جی شناخته می شود.

 آیا میدانید که بسیاری از ماشین لباسشویی‌ها دارای سنسوری برای تشخیص کثیفی یا تمیزی آبیا همان سنسور کثیفی آب درون ماشین لباسشویی هستند ؟

آیا نحوه کار سنسور کثیفی آب را میدانید؟

از زمان تولید اولین ماشین لباسشویی تا به‌حال مدت‌زمان زیادی گذشته و در این مدت تمامی تولید کنندگان روزبه‌روز سعی در پیشرفته‌تر کردن این وسیله ارزشمند کرده‌اند تا ما بتوانیم هر چه بهتر و راحت‌تر و خصوصاً با توجه به کمبود انرژی با مصرف هر چه کمتر برق و آب لباس‌های تمیزتری را داشته باشیم.

اما یکی از این فناوری ها سنسور تشخیص کثیفی آب است تا ماشین بتوانی میزان کثیفی آب را متوجه شده و از آب و برق کمتری برای شستن البسه ما استفاده کند زیرا در صورتی که این کار را یک سیستم غیرهوشمند انجام دهد به‌ هیچ‌ عنوان قادر به تشخیص مقدار آب یا مقدار کثیفی آب نیست پس مجبور است طبق یک برنامه منظم و از پیش تعیین‌شده این کار را انجام دهد.

حسگر تشخیص کثیفی آب برای سشتشوی بهتر لباس ها  

نحوه کار سنسور کثیفی آب

سنسور کثیفی آب از یک فرستنده و مادون قرمز و یک گیرنده نوری تشکیل‌شده است این دو سنسور روی یک برد U شکل مانند تصویر زیر در روبروی هم قرارگرفته‌اند.

سنسور تشخیص کثیفی آب در هنگام کار ماشین مقداری از آب درون ماشین بین قسمت U شکل قرای می‌گیرد در این زمان که یک‌زمان مشخص‌شده برای سیستم است فرستنده مادون قرمز سیگنالی را به سمت گیرند ه ارسال کرده و این سیگنال پس از عبور از میان آب مابین قسمت U شکل به گیرنده میرسد. یک مرکز معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به این راحتی شما را در جریان کار قرار می دهد.

مادربرد و میکرو کامپیوتر ماشین میزان, سرعت و مقدار دریافت این سیگنال توسط گیرنده را برسی کرده و کثیفی آب را تشخیص می‌دهد زیرا هرچقدر این آب کدرتر و تیره‌تر باشد سرعت انتقال این فرکانس کمتر شده و این سرعت از پیش برای سیستم تعریف‌شده است که با اندازه کیری این سنسور و تشخیص میزان کثیفی آب مدت‌زمان برنامه ماشین تغییر می‌کند.

مادربرد ماشین با توجه به میران تشخیص سنسور و کثیفی آب می‌تواند تعداد آب‌کشی را به‌اندازه ۳ بار هم اضافه کند این سنسور پس انجام خشک‌کن نهایی کالیبره شده و مادر بد از سلامت آن مطمئن می‌شود.

وجود سنسور در لباسشویی ال جی

خصوصیت تازه به کار گرفته شده در ماشین لباسشویی ال جی , سنسورها می باشند. نقش سنسور افزایش راندمان انرژی با تنظیم میزان آب مصرفی در ماشین لباسشویی برای درجه ای از کثیفی لباس ها است. در بسیاری موارد این خصوصیت تاثیری در گران شدن ماشین لباسشویی ندارد.

سنسور تشخیص میزان کثیفی آب: از خصوصیت های تازه در ماشین لباسشویی ال جی است که با عبور دادن نور از میان آب و اندازه گیری شفافیت آن, میزان کثیفی لباس ها در چرخه شستشو را کنترل کرده و با تنظیم میزان آب مصرفی, علاوه به دستیابی به حداکثر تمیزی, به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک می کند.

سیستم سنسور کثیفی آب در درون لباسشویی ال جی

تعویض همه قطعات ماشین لباسشویی ال جی

نگرانی برای تعویض قطعات لباسشویی خود نداشته باشید. همه قطعات تعویضی ما دارای کارت ضمانت نامه است و از محصولات اصل شرکتی خود ال جی استفاده می کند.

تخصص نمایندگی تعمیرات ال جی در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی و نگهداری سایر محصولات ال جی است و همه قطعاتی که در انبارهای نمایندگی موجود است برای استفاده داخلی تکنیسین ها و مهندسان بوده و به هیچ نحوی قطعات به صورت جداگانه به مشتری داده نمی شود.

این تعویض ها کاملا با قطعات اورجینال و اصلی شرکت ال جی صورت می گیرد و جنس بدلی به کار نمی رود, قطعات محصولات ال جی هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری دارای کیفیت ویژه ای هستند که در قطعه های بدلی موجود نیست.

این تمایز به قدری از سایر محصولات شاخص است که به آن چشم نوازی خاصی بخشیده است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی رضایت مشتریان از خدمات ما و همچنین مسئولیت پذیری و دقتی که همکاران ما در ارائه خدمات دارند نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی را شاخص کرده است. نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی و خدمات پس از فروش آن همه استان های کشور عزیزمان را شامل می شود و همه محصولات ال جی دارای گارانتی ۳۶ ماهه هستند.

شما برای هر گونه تعمیرات دستگاه های متنوع ال جی می توانید با شماره تماس های ما که بخش تماس با ما نوشته شده است در ارتباط باشد, و خواسته خودتان را که هم شامل خرید و یا تعمیر و یا تعویض و مشاوره درباره محصولات ال جی است را با ما در میان بگذارید ما در اولین فرصت به خواسته شما جواب خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.