لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

چگونه ظرفشویی ها لکه های قدیمی را پاک می کنند؟

ظرفشویی سامسونگ لکه های قدیمی را پاک می کند ، سامسونگ در تولید همه لوازم خانگی خود، همواره از با خلاقیت ترین ایده ها الهام گرفته تا رضایت کامل مشتری های خود را جلب نماید.

 ماشین ظرفشویی سامسونگ هم از آخرین و به روزترین فناوری های موجود، استفاده کرده است. سامسونگ در تولید این ماشین ظرفشویی از فناوری واتر وال بهره برده که آب را به حالت یک جریان آبشاری وارد محفظه ظرف ها می کند و در آخر بیشترین حد تمیزی را به همراه دارد.

ویژگی های جدیدترین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از فناوری هایی که در تولید دستگاه ظرفشویی سامسونگ به کار رفته، Zone Booster است که تنها با لمس یک دکمه، یک شستشوی سریع و دقیق را شروع می کند.

در اینجا دکمه ای وجود دارد که با انتخاب آن می توانید شستشو را به بخش راست یا چپ محفظه شستشو انتقال دهید و به این شیوه لکه هایی که به سختی پاک می شوند را با فشار بیشتر آب و دمای بالاتر بشویید.

خصوصیت FlexTray ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز برای جا دادن ظروفی با سایز بزرگ و یا ظرف هایی که به دشواری در ماشین ظرفشویی جا می شوند بهتر است.

ماشین های ظرفشویی سامسونگ، طوری طراحی شده اند که در موقع کار کردن، صدای زیادی تولید نمی کنند و از سیستم خاصی در ساخت آنها استفاده شده که صدا را تا 40dBA کم می کند که پایین ترین صدای تولید شده در بین همه برندهای ماشین ظرفشویی در بازار می باشد.  

فناوری های نوین ظرفشویی سامسونگ

از طرفی محفظه داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ طوری طراحی شده

که تمامی ظرف ها به راحتی به درون سر می خورند و بیرون آوردن و یا قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی به آسانی انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به صورت شبانه روزی آماده ارائه تعمیرات همه دستگاه های سامسونگ است.

نمایندگی رسمی ما برای ارائه تعمیرات همه دستگاه های سامسونگ روز تعطیلی ندارد

و همه روز و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان است.

فناوری دیگری که در ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده شده،Speed Booster نام دارد  به کم شدن زمان لازم برای کامل کردن روند شستشو یاری می کند.

با انتخاب این آپشن، سرعت شستشوی ظروف را چندین برابر می کنید و در واقع این امکان، ماشین ظرفشویی سامسونگ را به یک گزینه مطلوب برای زندگی روزمره تبدیل می کند.

محفظه داخلی نیز طوری طراحی شده که با بیش از 15 تنظیمات مختلف، می توانید انواع ظرف هایی با سایزهای گوناگون را در آن جای دهید. البته در مدل های جدید تر از یک نمایشگر LED نیز استفاده شده است.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ (SAMSUNG) با کسب تجربه در طول سالیان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی سامسونگ به‌ خوبی توانسته همه لوازمی خانگی سامسونگ را که ارتباط مستقیمی با سلامت و بهداشت مردم دارند را در اولویت تعمیرات خود قرار دهد و سعی کرده تا بهترین کیفیت قطعات ظرفشویی سامسونگ را در اختیار مشتریان قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.