لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

اشتباه هایی که به ماشین لباسشویی شما صدمه می زند

اشتباه هایی که به ماشین لباسشویی شما صدمه می زند, همه فکر می کنند لباس شستن کار ساده ای است اما با کوچکترین اشتباهی می تواند به ماشین لباسشویی شما آسیب جدی وارد شود. عملیات شستشوی لباس با ماشین لباسشویی به نظر کار ساده‌ای می‌آید. البسه را در ماشین می‌اندازیم, پودر می‌ریزیم و آن را روشن می‌کنیم و تمام! اما کار به همین سادگی هم نیست. معمولاً کارهای خطا متداولی وجود دارد که به خاطر بی‌حوصلگی, کمبود وقت و یا عدم آگاهی ممکن است انجام دهیم و با این کارها در درازمدت منجر به آسیب زدن به ماشین لباسشویی شویم؛

 

پس بایست سعی کنیم در موقع انداختن البسه در ماشین لباسشویی دقت کنیم. چراکه چیزهایی مثل پرز یا کرک لباس, سکه و اشیا نوک‌تیز در جیب لباس ‌ها می‌تواند به هر قسمتی از ماشین آسیب بزند و یا حتی منجر به یک آتش‌سوزی واقعی شود!  

برای هر گونه سرویس یا تعمیرات لباسشویی سامسونگ میتوانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

پر کردن بیش ‌از اندازه و با فشار لباسشویی از لباس!

در صورتی که می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی شما یک‌عمر طولانی و کارآمد داشته باشد, بهتر است از خطاهای متداول زیر اجتناب کنید:

چرا ابتدا جیب لباس ها را چک نمی‌کنید؟

اشیا کوچک مانند سکه, کلید, سنجاق و دیگر اشیا نوک ‌تیز می‌تواند منجر به آسیب زدن به لباسشویی شود. این اشیا می‌توانند لوله‌ها و دریچه‌های تخلیه را مسدود کنند و در موقع شستشو با پرتاب شدن در داخل محفظه درام منجر به فرورفتگی آن و حتی شکسته شدن درب شیشه‌ای ماشین شوند.

نکته: ارزش چک کردن با دقت البسه را پیش از شروع کار شست‌وشو با ماشین لباسشویی دست‌کم نگیرید.

پر کردن بیش ‌از اندازه و با فشار ماشین لباسشویی از لباس!

وقتی‌که لباسشویی را بیش‌ازحد از لباس پر می‌کنید, لباس ‌های شما به درستی شسته و تمیز نمی‌شوند (بایست فضای کافی برای گردش آب در میان لباس‌ ها وجود داشته باشد). این کار منجر به آسیب زدن به ماشین لباسشویی می‌شود و منجر به خراب شدن اجزا داخلی, حسگرها و فشار بیش‌ از اندازه به موتور ماشین می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

نکته: ظرفیت لباسشویی خود را بررسی کنید, بیش از ظرفیت آن را پر نکنید. در صورتی که حوصله کنید و البسهی زیاد خود را در چند مرحله بشویید, مطمئناً بهتر از آسیب زدن به ماشین لباسشویی است.

چرا ماشین لباسشویی خود را به ‌اندازه کافی تمیز نمی ‌کنید؟

وجود پرز یا کرک‌های لباس در ماشین جریان هوا را کاهش می‌دهد و منجر به کیپ شدن مجاری و دریچه‌ها می‌شود و منجر به آسیب زدن به ماشین لباسشویی می‌شود.

تمیز کردن لباسشویی به‌طور مداوم علاوه بر جلوگیری از بوی بد آن منجر به بهتر کار کردن و عمر طولانی‌تر لباسشویی می‌شود.

همچنین با بررسی مداوم محفظه درام و واشر درب ماشین می‌توانید هرگونه اشکال جزئی را خیلی زود پیش از اینکه منجر به آسیب زدن به ماشین لباسشویی و خسارت بزرگ‌تری شود, پیدا کنید.

نکته: سعی کنید به ‌طور مرتب واشر و محفظه درام لباسشویی را تمیز کنید.

چرا ماشین لباسشویی خود را به ‌اندازه کافی تمیز نمی ‌کنید؟

ماشین لباسشویی شما تراز نیست

در صورتی که ماشین شما موقع کار کردن لرزش دارد و تکان می‌خورد و یا حتی به جلو حرکت می‌کند, این نشان می‌دهد که لباسشویی شما تراز نیست.

تراز نبودن ماشین نه‌تنها به کف و بدنه آن آسیب می‌زند بلکه در درازمدت اجزا داخلی لباسشویی نیز دچار ایرادهای جدی می‌شود.

نکته: با استفاده از یک ابزار تراز, ماشین خود را به‌ درستی نسبت به سطح زمین تراز و پایه‌های آن را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که موقع کار دیگر حرکت نمی‌کند.

پیشنهاد می کنیم فقط به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ به بهترین شکل ممکن تعمیرات دستگاه شما را به انجام دهد و همینطور از خدمات پس از فروش سریع و دقیق نمایندگی تعمیرات سامسونگ برخوردار شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.