لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ گروپ، شرکتی بین المللی و مستقر در کره جنوبی است که از چندین شرکت با ملیت های مختلف تشکیل شده و در حوزه های مختلف صنعتی و رسانه ای مشغول به کار است.

شرکت سامسونگ، حوزه کاری گسترده ای دارد که هر کدام از این حوزه ها توانسته اند بازاری جهانی برای خود پیدا کنند.

 

تعمیرات حرفه ای را با نمایندگی سامسونگ و با خدمات پس از فروش سامسونگ ما تجربه کنید.
فقط یک تماس کافی ست: ۳۳۴۴۴۲۱۹-۰۲۱  

از جمله حوزه های فعالیتی سامسونگ می توان به حوزهای زیر اشاره کرد:

  • لباس
  • تولید انواع ماده های شیمیایی
  • محصولات برقی مورداستفاده در انواع حوزه ها
  • قطعات برقی و الکترونیکی
  • وسایل موردنیاز در صنعت پزشکی
  • نیمه رساناها
  • کشتی سازی و قطعات آن
  • وسایل موردنیاز ارتباطاتی و مخابراتی

 

 

شرکت سامسونگ گروپ دامنه فعالیت های خود را در سطح جهانی بهبود بخشیده و توانسته خدمات بیشتری را به صورت جهانی به همه استفاده کنندگان محصولات خود ارائه دهد، از جمله این خدمات چشم گیر، که تاثیر زیادی برای روابط مشترک بین انسان ها و شرکت ها گذاشته است، عبارتنداز

  1. انواع تبلیغات و برندسازی
    عمران و ساخت و ساز انواع ساختمان ها
    سرگرمی و تفریحی
    سرویس های حسابداری و مالی
    سرویس های مربوط به تکنولوژی های ارتباطاتی و اطلاعاتی
    داروسازی و سرویس های مربوط به دارو
    سرویس های خرده فروشی

ساختمان اصلی شرکت سامسونگ در شهر سئول واقع شده که توسط لی بیونگ-چول ساخته شده است و در حال حاضر نیز در همین شهر واقع شده است. سئول قلب تپنده شرکت سامسونگ است که رگ های خود را به همه جای دنیا پراکنده است و خون تازه ای را در این رگ ها برای همه ساکنان زمین فراهم آورده است.

تاریخچه کوتاهی از سامسونگ

شرکت سامسونگ بعد از تاسیس شدن در قالب یک شرکت تجاری، کار خود را آغاز کرد و حوزه های کاری زیادی مثل تولید مواد خوراکی، تولید لباس و پارچه ها، خدمات بیمه و حسابرسی و خرده فروشی های گسترده ای که در سطح بین المللی ارائه می شد، را برای خود تعریف نمود

در سالهای انتهایی دهه ۶۰ میلادی سامسونگ صنایع برقی، عمرانی و صنعتی مثل کشتی سازی را هم به حوزه های تحت فعالیت خود اضافه کرد و دامنه نفوذپذیری و تاثیرگذاری بین المللی خود را بیشتر نمود.

در سال ۱۹۸۷ با درگذشت بنیانگذار کمپانی، سامسونگ به چهار دسته اصلی تقسیم شد: سامسونگ گروپ، گروه Shinsegae، سی جی گروپ وهنسل گروپ.

از دهه نود به بعد شرکت سامسونگ فعالیت هایش را بسط داد و وارد حوزه موبایل و نیمه رساناها نیز شد و نشان داد که در این حوزه ها نیز حرفی برای گفتن دارد. از عظیم ترین زیر گروه های سامسونگ گروپ، سامسونگ الکترونیکس می باشد که درآمد آن در بین شرکت های جهانی قابل ملاحظه است و سود حاصله از آن همتراز با چهار شرکت مطرح جهانی است.

شرکت سامسونگ بدون شک یکی از برترین شرکت های موثر در سطح بین المللی است که توانسته با محصولات خود انقلابی باورنکردنی در حوزه های مختلف رسانه ای و اقتصادی به وجود آورد. این شرکت به همراه شرکت های متبوعه اش اقتصاد کشور کره جنوبی را به جایگاه برتری رسانده و بیشترین سهم را از صادرات کره جنوبی به خود اختصاص داده است.

سرانه درآمد شرکت سامسونگ از تولید ناخالصی کره جنوبی شامل هفده درصد است که هر ساله درآمد سامسونگ گروپ با حالت تصاعدی رو به افزایش بوده است. سامسونگ با سرمایه ۵۹۰ میلیارد دلار (۲۵۶ میلیارد دلار نقد)، بیش از ۵۰۰ هزار نیروی انسانی را در سراسر دنیا به کار گرفته است.

گروه های شرکت سامسونگ

گروههای زیادی در شرکت سامسونگ شکل گرفته اند که مهمترین و اصلی ترین آنها با نام های زیر شناخته می شوند
سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ لایف اینسورانس
سامسونگ فایر اند مارین اینسورانس
سامسونگ هووی اینسوارنس
سامسونگ سی اند تی
سامسونگ اس دی اس
سامسونگ تکوین

در سال های آغاز به کار کمپانی یعنی در سالهای ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۷ تولیدات این کمپانی را تی وی، ماشین حساب، یخچال، تهویه مطبوع، و ماشین های شوینده تشکیل می دادند. در دهه هفتاد بعد از انعقاد قرارداد با شرکت ان ای سی مجموعه سامسونگ ان ای سی متولد شد و تولید محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری هم به حوزه فعالیتی آن افزوده شد و در سال ۱۹۷۴ ساخت نیمه رساناها هم به جمع شرکت آمد.

تا سال ۱۹۸۱ شرکت الکترونیکی سامسونگ ده میلیون تلویزیون سیاه-و-سفید تولید کرد.
در ۱۹۸۳ آغاز به تولید درام کرد.
در سال ۱۹۸۸ با قسمت های نیمه رسانا و ارتباطات تلفیق شد و نام سامسونگ الکترونیک پدید آمد.

سامسونگ الکترونیک در سال ۱۹۸۸ اولین تلفن هوشمند خود را روانه بازار کرد.
در سال های دهه نود موتورولا شصت درصد و  شرکت سامسونگ فقط ده درصد بازار موبایل را در اختیار داشت. که سامسونگ با مشکل کیفیت و سطح پایین محصولات خود روبه رو بود و در میانه های دهه نود بحث خارج شدن از این بازار هم پیش کشیده شد اما…

لی کان-هی فرزند و جانشین چول، در سال های آتی راهکار عملیاتی شرکت را عوض کرد و با کنار گذاشتن ساخت کالاهای کم-فروش و ضعیف، به سوی ساخت و طراحی قطعه ها و سرمایه گذاری در تولید فن آوری های تازه به منظور مصرف در بقیه شرکت ها اقدام نمود. بعد با حذف شعار “برندی ارزان” شرکت را به منزله برترین تولیدکننده محصولات الکترونیکی مصرفی معرفی کرد.

محصولات شرکت سامسونگ

محصولات مصرفی سامسونگ در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ سود خالص بیشتر از پنج درصدی را تجربه کرد، آن هم در زمانی که شانزده کمپانی کره ای به خاطر بحران های مالی ورشکسته شده بودند.
در سال ۲۰۰۵ سامسونگ الکترونیکس برای نخستین بار از سونی پیشی گرفت و کمپانی رده بیستم در میان برندهای محبوب دنیا شد.
در سال ۲۰۰۷ سامسونگ دومین کمپانی تولید کننده تلفن در دنیا شد و برای نخستین بار از موتورولا پیشی گرفت.
در آمد سرانه سامسونگ در سال ۲۰۰۹ به ۱۱۷.۴ میلیارد دلار نزدیک شد و از لحاظ اندازه فروش، بالاتر از اچ پی قرار گرفت و در ابتدای لیست عظیم ترین کمپانی های فن آوری جهانی ایستاد.

کالاهای شرکت سامسونگ

صفحه نمایش های ال سی دی و ال ای دی

سامسونگ در سال ۲۰۰۴ بزرگترین تولید کننده صفحه های نمایشگر OLED شد، و از سهم ۴۰ درصدی بازار جهانی در سال ۲۰۱۰ به سهم ۹۸ درصدی دست یافت. سامسونگ در تولید صفحه نمایشگرها و تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی هم پیش گام بود.

موبایل های هوشمند

سامسونگ با دو برند گلگسی اس و گلگسی نوت در کنار آیفون اپل قدآرایی کرد و محصول اندرویدی اش را سالیانه بیشتر از آن به فروش رساند. بازاریابی بالای بین المللی، به کارگیری از رابط کاربری اختصاصی با امکانات قوی نسبت به اندروید گوگل، به کارگیری صفحه نمایش هایی با کیفیت سوپر آمولد، به کارگیری چیپ های پردازشی قوی، و همکاری نزدیک با کمپانی های مخابراتی دنیا، علل عمده موفقیت سامسونگ می باشند.

نیمه رساناها

سامسونگ که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ هر سال رشد ۱۳.۵ درصدی را -در مقایسه با رشد ۳.۴ درصدی اینتل- به دست آورد،
در سال ۲۰۱۴ تبدیل به بزرگترین تولیدکننده چیپ های نیمه رسانا شده است.

تلویزیون

از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ سامسونگ توانست وارد بازار تلویزیون شود و در سال ۲۰۱۰ نخستین تلویزیون تمام اچ.دی سه بعدی از نوع ال.ای.دی را به بازار روانه نمود که در شش ماهه اول به فروش ۱ میلیونی دست یافت. سامسونگ از سال ۲۰۰۷ تلویزیون های اینترنتی را ارائه داد و با بهره گیری از تلویزیون های هوشمند سامسونگ که در سال های بعدی به بازار آمدند نصب اپلیکیشن هم امکان پذیر شد.

سایر محصولات

چاپگرهای لیزری تک رنگ، چاپگرهای رنگی (لیزری و جوهر افشان)، تا چاپگرهای چند منظوره و کالاهایی نظیر دوربین های دیجیتال، کم کوردر، لپتاپ، کامپیوتر دسکتاپ، و پخش کننده های موسیقی.

آینده شرکت سامسونگ

هدف های لی کان هی، صاحب سامسونگ، برای دهه آینده خیلی جامع و متنوع است. او باور دارد که سامسونگ برای زنده ماندن راهی ندارد جز اینکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود. وی سامسونگ را متعهد کرده‌ است که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و مهندسی زیستی ۷۵ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کند.
لی معتقد است که تغییرات در پنج تا ده سال آینده بدون شک بیشتر از تغییرات صد سال اخیر خواهد بود. همانطور که تغییرات صد سال گذشته بیشتر از تغییرات پانصد سال پیش از آن بود. وی باور دارد در قرن بیست و یکم هیچ شرکتی به تنهایی نمی‌ تواند پیشرفت کند. در این قرن سرعت تغییرات روزافزون می شود و تلاطم انتقال و حرکت ادامه می یابد. لی دوران آینده را دوران فرا نیم‌رسانا خوانده است و روند تغییرات باورنکردنی را برای دنیا پیش‌بینی نموده است.

شعارهای شرکت سامسونگ

از زمانی که شرکت سامسونگ تاسیس شد، توجه به نیروی انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی از شعارهای آن شرکت بوده است. مدیرعامل سامسونگ باور دارد که موفقیت سامسونگ در اثر بها دادن به پنج ارزش زیر به دست آمده است:

کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت.

در سال ۱۹۹۳، مدیرعامل سامسونگ برنامه هویت بخشی تازه ای را در پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سامسونگ اعلام کرد. او خبر داد که سامسونگ نیاز دارد تا بازتاب‌های اخلاقی خود را به در واقعیت به صورت محسوسی مشاهده کند. کمپانی هایی که متعهد اصول اخلاقی نمی باشند، نخواهند توانست کالاهای با کیفیتی تولید کنند، چون از مشتریان و نیازهای آنها درک روشنی ندارند.

در سامسونگ هر تغییر به منزله یک فرصت دیده می شود و به افراد امکان و اجازه خطا کردن داده می شود، به شرط اینکه آن خطا با سند و دلیل علمی توام باشد و دیگر تکرار نگردد. اصول تازه مدیریتی سامسونگ بر اساس اخلاق و قانون، احترام به صاحبان منافع و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی نوشته شده است.

نمایندگی سامسونگ

هنگامی که اسم سامسونگ به گوش شما می خورد، به یاد چه چیزی می افتید. بسیاری از افراد در منازل خود از لوازم شرکت سامسونگ استفاده می کنند. یکی از تلویزیون، دیگری از مایکروفر و یا ساید بای ساید و دیگران از سایر محصولات سامسونگ.

شما اگر به دور و بر خود نگاهی بیندازید با اشیای متفاوتی مواجه می شوید، که تمامی آن ها با گذشت زمان احتیاج به تعمیر و تعمیرات دارند. آیا تا به اکنون با لوازم خانگی یا دستگاه الکتریکی شرکت سامسونگ روبه رو شده اید که نیاز به تعمیر نداشته باشد؟ شاید بپرسید که چرا باید نیاز به تعمیرات داشته باشند، مگر شرکت تولید کننده آنها شرکتی معتبر و بین المللی و مشهور نیست؟

SAMSUNG repair company

ویژگی های نمایندگی تعمیرات سامسونگ

مواد استفاده شده در این برند معتبر جهانی به حدی ممتاز است که هر خریداری با خیالی آسوده اقدام به خرید می کند و خریدار سالیان سال می تواند بدون نگرانی از لوازم این برند در خانه بهترین بهره را ببرد.

یکی از شاخصه های محصولات سامسونگ بهره گیری از بهترین و تکمیل ترین قطعه ها در ساخت و طراحی آن است به صورتی که هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری حرف اول را می زند همچنین محصولات این شرکت و برند طراحی های چشم نوازی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. نمایندگی تعیمرات سامسونگ شما را آسوده خاطر می سازد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران

در ایران نیز این برند و کالاهای ارائه شده آن برندی مشهور و شناخته شده است به صورتی که خانواده های ایرانی دست کم چندین نمونه از لوازم خانگی شان را اختصاص به این برند داده اند و مطابق با سرشماری های صورت گرفته همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و محصولاتش و همچنین از نحوه کارکرد آنها دارند.  

نمایندگی مجاز سامسونگ

شرکت ما نیز با دارا بودن مجوز تعمیرگاه مجاز سامسونگ و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط  و با کاردان هایی با تجربه و آموزش دیده آماده عرضه هرگونه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند سامسونگ هستند.

حتما که این گونه نیست. زیرا این دستگاه ها خود ساخته می باشند و با کمک برق یا هر نیروی کمکی دیگری کار می کنند و اگر اندکی توجه کنید، متوجه می شوید که اگر با اندکی اختلال در برق رسانی و یا نیروهایی که دستگاه ها با آنها روشن می شوند، دستگاه می تواند مشکل دار شود و همین مشکلات می توانند عیب و ایراد و مشکلاتی را در روال کار دستگاه ایجاد کنند. همین مشکلات و اختلال ها می توانند دستگاه شما را از کار اصلی اش بیندازد و استفاده شما از آنها را با وقفه روبه رو کند. در این صورت شما نیاز به افرادی دارید که قدرت برطرف کردن این ایرادها و اختلال ها را داشته باشند.

فردی می تواند مشکل و ایراد دستگاه شما را برطرف کند که در زمینه تعمیرات آن دستگاه مهارت و تجربه داشته باشد و توانایی حل هرگونه مشکلی را در این دستگاه ها داشته باشد، نمایندگی تعمیرات سامسونگ خود را شرکتی می داند که وظیفه تعمیرات محصولات لوازم خانگی سامسونگ را برعهده دارد و همچنین باور دارد که همه مشکلات و ایرادهای ایجاد شده برای هر یک از دستگاه هیا سامسونگ را می تواند به بهترین صورت و در کمترین زمان برطرف نماید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای هر یک از محصولات سامسونگ تسهیلات خاصی را تدارک دیده است و به مشترکین و مشتریان فعال خود ارائه می دهد. همه خدمات ارائه شده در همان روز در محل سکونت مشتری و با پایین ترین هزینه انجام می شود.

تعمیر، نگهداری، نصب و برطرف کردن مشکلات جزئی و کلی دستگاه های سامسونگ و تعویض قطعات معیوب از جمله خدمات پس از فروش سامسونگ است.

لزومی به آوردن دستگاه به مرکز نمایندگی نیست متخصصان کارگشته نمایندگی در محل مشتری حاضر می شوند و همه خدمات گفته شده را در کمترین زمان به مشتری ارائه می دهند.

قطعات تعویض شده توسط نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ توسط قطعات یدکی اصل انجام می شود و دارای گارانتی ۳۶ ماهه برای همه قطعات تعویض شده است. این قطعات تعویض شده از درجه اطمینان بالایی برخوردار هستند و ضمانت سلامت و اصل را از طرف نمایندگی دارند و جزء برترین قطعات تولید شده توسط خود شرکت سامسونگ هستند. محصولات شما در مدت زمان گارانتی تحت حمایت نمایندگی تعمیرات سامسونگ هستند و کوچکترین ایراد و مشکلی در این مدت برعهده ماست.

کاری که شما باید انجام دهید در صورت مشاهده هر گونه عیب و نقص و یا اختلالی در هر یک از دستگاه های سامسونگ، تماس تلفنی با مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ است تا همکاران ما بتوانند خدمات خود را برای رفع آن ایرادها خدمت شما عزیزان ارائه دهند. محصولات سامسونگ موجود در منزل شما نباید حتی یک ساعت در عملکرد خود برای شما مشکلی ایجاد کنند. ما در همه حال آماده هستیم استفاده شما از این محصولات را بهینه و بهبود ببخشیم.

خدمات پس از فروش سامسونگ، شامل خدمات ارائه شده به ماشین لباسشویی، ظرفشویی سامسونگ، یخچال سامسونگ، ساید بای ساید سامسونگ و سایر دستگاه های تولیدی شرکت سامسونگ است که بدون درنظر گرفتن روزهای تعطیل خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. تعمیر و نگهداری محصولات سامسونگ، تعویض قطعه های معیوب، ۳۶ ماه تضمین عملکرد صحیح برای همه دستگاه ها از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ است.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، لطفا از طریق شماره تماس های نوشته شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش سامسونگ به منزله تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ در ایران و با رزرومه کاری درخشان در عرصه تعمیرات انواع مختلف ماشین های سامسونگ به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید تعمیرات ماشین های مختلف این برند جهانی را به ما بسپارید و در کمترین زمان آنها را صحیح و سالم از ما تحویل بگیرید. خدمات برتر به شما تنها دارایی و سرمایه نمایندگی تعمیرات سامسونگ است و مسلما اعتماد شما بهترین دستمزد برای همکاران ماست.

SAMSUNG repairs in Tehran and Karaj

همکاران ما خودشان در محل دستگاه شما حضور می رسانند و لازم نیست شما دستگاه مربوطه را به نمایندگی بیاورید. اما اگر در شرایط خاصی مجبور باشیم دستگاه را به تعمیرگاه مجاز انتقال دهیم این کار نیز توسط نمایندگی تعمیرات و همکاران ما انجام می شود و هزینه آن نیز برعهده ماست. پس تنها کاری که شما در همه مراحل تعمیرات دستگاه ها انجام می دهید تماس با ما و اطلاع رسانی مشکل تان است.

خدمات پس از فروش سامسونگ در همه ناحیه های تهران نمایندگی فعال دارد و شما از هر گوشه و کنار تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات موردنیاز خود را از همکاران ما درخواست کنید. همکاران ما همه جزء بهترین کارشناسان و مهندسان و تکنسین های این حوزه هستند و دانش و مهارت بالایی در شناخت دستگاه های سامسونگ و برطرف کردن مشکلات مربوط به آنها دارند.

یخچال فریزرهای شرکت سامسونگ کم مصرف و کم صدا

به تازگی مرکز بررسی های VDE، بیش از ۳۱۰۰۰۰ تست را طی یک دوره ۱۲۰ روزه بر روی یخچال فریزرهای سامسونگ انجام داده تا عملکرد و میزان مقاومت کمپرسورهای اینورتر سامسونگ را مورد آزمایش قرار دهد.
این مرکز با اعلام نتایج آزمایشات مکرر خود در این باره گفت: کمپرسورهای اینورتر سامسونگ، که به عنوان محور اصلی یخچال فریزر تلقی می شوند به مدت بیش از دو دهه بدون بروز هیچ مشکلی کار کرده اند.

در واقع VDE در سال ۱۸۹۳ تاسیس شد و آزمایشات بی شماری را در مورد عملکرد و پیروی از استانداردهای وسایل الکترونیک اجرا کرده است.
این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی و علمی در اروپا، به دلیل استانداردهای دقیق ارزیابی کیفیت از شهرت بالایی برخوردار است. VDE در گزارشات خود اعلام کرد: ما بیش از ۳۱۰۰۰۰ آزمایش را بر روی کمپرسورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ اجرا کردیم و در عین حال، آنها را از نظر لرزش، صدا و امنیت نیز مورد بررسی قرار دادیم و کمپرسورهای اینورتر سامسونگ بعد از ۲۱ سال باز هم این آزمایشات را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

Samsung refrigerator

کمپرسور اینورتر سامسونگ می تواند دمای هوا را در داخل یخچال فریزر بدون هیچ توقفی تنظیم کند و بر میزان مصرف برق، صدا و لرزش نیز تاثیر می گذارد. سامسونگ بیش از ۵۰ درصد از بازار کمپرسور اینورتر را به خود اختصاص داده و بالاترین ظرفیت تولید این دسته از محصولات را دارد.
تولید کمپرسورهای سامسونگ در ما می به بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه رسیده و این رقم از سال ۱۹۷۶ تا کنون به ثبت رسیده است. این بدان معناست که سامسونگ در هر سه ثانیه، یک کمپرسور تولید کرده است.
کمپرسوهای سامسونگ با کمک تکنولوژی تنظیم دما، مصرف برق را کاهش داده و لرزش و صدا را نیز به کمترین مقدار ممکن می رسانند.
این دسته از کمپرسورها در اکثر یخچال فریزرهای سامسونگ به کار برده شده اند و حداکثر کیفیت و کارایی را برای این محصول از لوازم خانگی سامسونگ، تضمین می کنند.

طراحی مدرن جاروبرقی جدید سامسونگ

جاروبرقی، یکی از وسایلی است که با زندگی روزمره ما آمیخته شده است. جاروبرقی های سامسونگ و به ویژه جاروبرقی POWERstick PRO سامسونگ، تجربه ای خارق العاده از پاکیزگی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

جاروبرقی جدید POWERstick PRO سامسونگ، با طراحی بسیار زیبای خود به برس Dual Action نیز مجهز شده و راحتی و سهولت بیشتری را برای تمیز کردن منزل به همراه دارد.

دسته انعطاف پذیری که سامسونگ در جارو برقی جدید خود به کار برده مانع از وارد کردن فشار بر مچ دست شما در حین جارو کردن می شود و کاربر این محصول از لوازم خانگی سامسونگ برای جارو کردن منافذ و حتی زیر وسایل، نیازی به خم شدن ندارد.

دسته این جارو برقی با فشار یک دکمه، به اندازه ۵۰ درجه خم می شود. این امر باعث می شود تا کاربر در هنگام استفاده از این جاروبرقی سامسونگ، در موقعیت مناسب قرار گیرد و نیازی به خم شدن ندارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

دکمه کنترل مکش جارو برقی جدید سامسونگ درست در زیر انگشت اشاره قرار گرفته و در قسمت چپ دسته نیز دکمه آنلاک قرار گرفته به این ترتیب کاربر می تواند به راحتی و تنها با استفاده از یک دست، جاروبرقی را کنترل کند.

سامسونگ به عنوان وسیله جانبی، از یک پایه نیز برای این جارو استفاده کرده که حتی در هنگام وصل نبودن نیز به راحتی به حالت ایستاده قرار میگیرد.

سامسونگ در جارو برقی جدید خود از دو برس استفاده کرده که در جهات مختلف میچرخند و عملکرد جارو را ارتقا می دهند.

باتری جارو برقی جدید سامسونگ دارای قدرت مکش ۱۵۰w است و حداکثر تا ۸۰ دقیقه نیز کار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.