لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

امکانات لباسشویی جدید سامسونگ

 نسل تازه لباسشویی های فلکس واش سامسونگ، به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز شده اند. در این نسل از لباسشویی های سامسونگ، دو واشر جداگانه تعبیه شده که به مصرف کننده فرصت می دهند تا دو مدل مختلف لباس را در دو دما و چرخه متفاوت اما به صورت همزمان شستشو بدهید.

شستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ

فلکس واش های جدید سامسونگ طوری طراحی شده اند که لباس های نازک تر را با دقت زیادی خشک می کنند. حسگر خشک کن لباسشویی تازه سامسونگ طوری تنظیم می شوند که زمان و دمای مورد نیاز جهت خشک کردن کامل لباس ها را بهبود می بخشند و به صورت خودکار خاموش می شوند تا دما، صدمه ای به لباس ها نزند.  

نرم افزار Smart Care پیاده سازی شده بر روی لباسشویی سامسونگ ، ایرادهای تخصصی به وجود آمده را تشخیص می دهد و در صورت نیاز به تعمیر، به شما خبر می دهد. و شما می توانید به خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کنید.

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

سامسونگ با به کار گیری از دو واشر گوناگون در لباسشویی فلکس واش به شما یاری می کند تا دو چرخه متفاوت شستشو را با تنظیمات و انتخاب های گوناگون انجام دهید و انواع لباس ها را در موقعیت های متفاوت به صورت همزمان شستشو بدهید.

واشر فوقانی با ظرفیت کمتر برای حجم پایینی از لباس ها و صرفه جویی در زمان مطلوب می باشد. به این ترتیب می توانید حجم کامل لباس ها را در مدت نیم ساعت شستشو بدهید و با انتخاب گزینه Super Speed هم سرعت شستشوی لباس ها را تا 45 درصد بیشتر کنید، بدون آنکه کیفیت شستشو پایین بیاید.

امکانات لباسشویی جدید سامسونگ

لکه لباس ها هم با کمک از فناوری power of steam تمیز می شوند. این بخار از بخش تحتانی لباسشویی، پخش شده و همه لباس ها را به صورت کامل می شوید.

لباسشویی تازه سامسونگ از امکان متصل شدن به وای فای برخوردار است و می توانید از راه دور، زمان باقیمانده جهت چرخه شستشو را مشاهده کنید. فناوری PowerFoam، آمیزه ای از آب، هوا و مواد ضدعفونی کننده را استفاده می کند که به صورت کامل در بافت لباس ها نفوذ پیدا می کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ (samsung) سالانه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های ماشین لباسشویی سامسونگ می کند تا تکنیسین های این محصول سامسونگ با روش های تعمیر لوازم‌ خانگی سامسونگ بیشتر آشنا شوند و نحوه تعمیر لباسشویی سامسونگ را با دانش روز مطابقت بدهند.

شما متوانید با خیالی راحت هنگامی که ماشین لباسشویی شما با ایرادی روبه رو شد با شماره تلفن نمایندگی سامسونگتماس بگیرید تا ما کارشناسان و با تجربه ترین تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ را برای شما بفرستیم تا در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمتی منطقی نسبت به تعمیر آن دستگاه اقدام کنند و آن را مثل روز اول به شما تحویل بدهند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب برای دریافت خدمات تعمیرگاه مجاز سامسونگ و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ است. این نمایندگی با دارا بودن ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و ضمانت خدمات ارائه شده بهترین انتخاب شما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما است.

اهمیتی ندارد که ماشین لباسشویی شما دارای چه مدلی است چون متخصصان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران همه مدل های مختلف ماشین لباسشویی سامسونگ را تعمیر می کنند.

سیستم سرویس دهی تعمیرگاه مرکزی سامسونگ نزدیکترین کارشناس و تکنیسین را برای تعمیر در زمانی که شما مشخص کنید به محل سکونت شما اعزام می کند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را رفع کنند.

وزن لباس درماشین لباسشویی

سامسونگ با کمک فناوری VRT Plus، اندازه لرزش لباسشویی را تا 40 درصد از استاندارد VRT پایین می آورد و توازن و نبود لرزش حتی در سرعت بیشتر چرخش هم رعایت می گردد.

برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، به ویژه تعمیرات لباسشویی سامسونگ، و رسیدن به یک تجربه دلنشین از پاکیزگی لباس های تان می توانید با نمایندگی رسمی سامسونگ در ارتباط باشید و هر گونه سوال و درخواستی را از همکاران ما بخواهید.

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.