لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ غرب تهران

شرکت سامسونگ گروپ، یک کمپانی چند ملیتی و جهانی می باشد که در سال ۱۹۳۸ در کره جنوبی ایجاد شده و بخشهای صنعتی متنوعی را تحت پوشش دارد پوشاک مواد شیمیایی کالاهای الکترونیکی مصرفی قطعه های الکترونیکی تجهیزات پزشکی نیمه رساناها کشتی تجهیزات مخابراتی سامسونگ گروپ همینطور خدمات گوناگونی را به صورت بین المللی انجام می دهد از جمله تبلیغات ساختمان سازی سرگرمی خدمات مالی خدمات مرتبط با فن آوری اطلاعات و ارتباطات خدمات دارویی خدمات خرده فروشی ساختمان اصلی شرکت سامسونگ در سئول توسط لی بیونگ-چول به وجود آمده و در حال حاضر نیز در شهر سامسونگ قرار دارد.

تاریخچه کوتاه از سامسونگ

سامسونگ بعد از تاسیس به منزله یک شرکت تجاری در قسمتهای متنوعی نظیر فرآوری غذا، پارچه، خدمات بیمه و خرده فروشی شروع به کار کرد. در سالهای پایانی ۱۹۶۰ سامسونگ صنایع الکترونیک و ساختمان سازی و کشتی سازی را نیز به فعالیت هایش افزود و توانست پیشرفت قابل توجهی در آن بکند. در سال ۱۹۸۷ با مرگ موسس شرکت، سامسنگ به ۴ گروه متمایز از هم قسمت شد: گروه سامسونگ، گروه Shinsegae، گروه CJ، گروه Hansol. از دهه ۱۹۹۰ به تا به حال سرکت سامسونگ کسب و کارش را در همه جای دنیا توسعه داد و به ویژه در عرصه موبایل و نیمه رسانا ها به شرکتی یکه تاز بدل گشت. از عظیم ترین زیر مجموعه های سامسونگ گروپ، سامسونگ الکترونیکس است که پردرآمدترین کمپانی فن آوری بین المللی است و از لحاظ سوددهی از ۴ شرکت دیگر مهمتر می باشد. از طرفی دیگر سامسونگ گروپ اثر بسیار قابل توجهی در پیشرفت اقتصاد، سیاست، فرهنگ و رسانه های کره جنوبی داشته و کمپانی های تحت نظرش تقریبا یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را شامل می شوند. درآمد سامسونگ تقریبا برابر ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی کره جنوبی می باشد که بیشتر از ۱۰۸۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود درآمد سامسونگ گروپ در سال ۲۰۱۲ به بیشتر از ۲۶۵ میلیارد دلار رسید و در سال ۲۰۱۳ توانست سودش را ۳۰ میلیارد دلاری کند.   

این شرکت با دارایی ۵۹۰ میلیارد دلار (۲۵۶ میلیارد دلار نقد)، بیش از ۴۲۷ هزار کارمند در همه جای دنیا دارد. مجموعه های شرکت سامسونگ از موارد زیر تشکلی شده اند

 Samsung Electronics Samsung Life Insurance Samsung Fire & Marine Insurance Samsung Heavy Industries Samsung C&T Samsung SDS Samsung Techwin 

در سال های ابتدایی شکل گیری سامسونگ یعنی بین سالهای ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۷ کالاهای این کمپانی جهانی را تلویزیون، ماشین حساب، یخچال، تهویه مطبوع، و ماشین های شوینده نشکیل می داد. در سال 1970 بعد از قراردادی که با شرکت NEC بست مجموعه Samsung-NEC نیز به مجموعه هایش اضافه شد و ساخت و تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری نیز در کارش قرار گرفت و در سال ۱۹۷۴ تولید نیمه رساناها هم افزوده شد. تا سال ۱۹۸۱ شرکت الکتریکی سامسونگ ۱۰ میلیون تلویزیون سیاه-و-سفید ساخت. در ۱۹۸۳ آغاز به تولید DRAM کرد. 

در سال ۱۹۸۸ با بخش های نیمه رسانا و ارتباطات ادغام شد و نام سامسونگ الکتریک تشکیل شد. سامسونگ الکترونیک در سال ۱۹۸۸ نخستین موبایل اش را روانه بازار کرد. در سالهای دهه ۱۹۹۰ موتورولا ۶۰ درصد و سامسونگ فقط ۱۰ درصد بازار را در دست داشت. که سامسونگ با مشکل کیفیت و سطح پایین بودن کالاهایش مواجه بود و در اواسط دهه ۹۰ بحث خروج از این بازار، نیز مطرح بود اما... 

لی کان-هی فرزند و جانشین چول، در سالهای بعدی اقدام به عوض کردن راهکار عملیاتی سامسونگ کرد و با کنار نهادن ساخت کالاهای کم-فروش و ضعیف، به سمت ساخت و طراحی قطعه ها و سرمایه گذاری در تولید فن آوری های تازه به منظور استفاده در سایر شرکت ها کرد. بعد با کنار گذاشتن شعار “برندی ارزان” خود را به منزله برترین تولیدکننده محصولات الکترونیکی مصرفی جای دهد. 

محصولات مصرفی سامسونگ در سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ سود خالصی بیشتر از ۵٪ را برای خود به دست آورد، آن هم در زمانی که ۱۶ شرکت کره جنوبی به علت بحران های مالی ورشکسته شده بودند. در سال ۲۰۰۵ سامسونگ الکترونیکس برای نخستین بار از سونی جلو زد و کمپانی رده ۲۰ در میان برندهای محبوب دنیا گشت. در سال ۲۰۰۷ سامسونگ دومین کمپانی تولید کننده موبایل در دنیا شد و برای نخستین بار از موتورولا پیشی گرفت. 

در آمد کلی سامسونگ در سال ۲۰۰۹ به ۱۱۷.۴ میلیارد دلار نزدیک شد و از لحاظ میزان فروش، بالاتر از HP در ابتدای لیست عظیم ترین کمپانی های فن آوری بین المللی قرار گرفت.

کالاهای شرکت سامسونگ

صفحه نمایش های ال سی دی و ال ای دی سامسونگ در سال ۲۰۰۴ بزرگترین تولید کننده صفحه های نمایشگر OLED گشت، و از سهم ۴۰ درصدی بازار جهانی در سال ۲۰۱۰ به سهم ۹۸ درصدی دست یافت. سامسونگ در تولید صفحه نمایشگرها و تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی هم پیش گام بود. موبایل های هوشمند سامسونگ با دو برند Galaxy S و Galaxy Note در کنار iPhone اپل قدآرایی کرد و محصول اندرویدی اش را سالیانه بیشتر از آن به فروش می رساند. بازاریابی خیلی بالای بین المللی، به کارگیری از رابط کاربری اختصاصی با امکانات قوی نسبت به اندروید گوگل، به کارگیری از صفحه نمایش های با کیفیت Super AMOLED، به کارگیری از چیپ های پردازشی قوی، و همکاری نزدیک با کمپانی های مخابراتی دنیا، علل عمده موفقیت سامسونگ می باشند. نیمه رساناها سامسونگ که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ هر سال رشد ۱۳.۵ درصدی را -در مقایسه با رشد ۳.۴ درصدی اینتل- به دست آورده، در سال ۲۰۱۴ تبدیل به بزرگترین تولیدکننده چیپ های نیمه رسانا شده است. تلویزیون از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ سامسونگ در بازار تلویزیون شود خوبی به دسا آورد و در سال ۲۰۱۰ نخستین تلویزیون تمام اچ.دی سه بعدی از نوع ال.ای.دی را به بازار روانه نمود که در شش ماهه اول به فروش ۱ میلیونی دست یافت. سامسونگ از سال ۲۰۰۷ تلویزیون های اینترنتی را ارائه داد و با بهره گیری از تلویزیون های هوشمند سامسونگ که در سال های بعدی به بازار آمدند نصب اپلیکیشن هم امکان پذیر شد. سایر محصولات چاپگرهای لیزری تک رنگ، چاپگر های رنگی (لیزری و جوهر افشان)، تا چاپگر های چند کاره و کالاهایی نظیر دوربین های دیجیتال، کم کوردر، لپتاپ، کامپیوتر دسکتاپ، و پخش کننده های موسیقی. 


نمایندگی سامسونگ غرب تهران

شرکت نمایندگی تعمیرات سامسونگ (نمایندگی سامسونگ غرب تهران) با سابقه درخشان چندین ساله و به کارگیری کارشناسان زبده این کار در توانسته اعتماد و رضایت مشتری های خود را به دست بیاورد و آخرین فناوری های مربوط به این برند معتبر و موثق بین المللی را خدمت مشتری های محترم ارائه دهد. هم اکنون نیز این نمایندگی همانند سال های پیش در کنار خانواده های ایرانی است و آماده است تا خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به هموطنان عزیز ارائه دهد. خدمات نمایندگی ما به صورت شبانه روزی بوده و در همه ایام حتی روزهای تعطیل آماده سرویس دهی به شما عزیزان است.


نمایندگی سامسونگ شرق تهران

نمایندگی تعمیرات سامسونگ شرق تهران همه دستگاه های سامسونگ را تحت پوشش خود دارد و با اتکا به تجربیات خود در این زمینه و آموزش تعمیرکاران حرفه ای و خبره در شرق تهران بهترین پکیج های یک تعمیر را تقدیم مشتریان عزیز می کند پس همه کارهای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود را به تیم حرفه ای نمایندگی لوازم خانگی برند سامسونگ بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم خانگی شما عزیزان را عیب جویی کرده و صحیح و کامل به شما تحویل دهند.


نمایندگی سامسونگ شمال تهران

نمایندگی سامسونگ شمال تهرانبر آن است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و البته گفتنی است که تعمیرات ممکن است در چندین مرحله انجام شود که همه مراحل انجام تعمیر و نگهداری و حتی تعویض به صورت دقیق و زمانبندی شده بین اعضای گروه حرفه ای نمایندگی ما تقسیم می شود این نمایندگی سالهاست با تعمیر لوازم خانگی شما عزیزان با برند سامسونگ آشنایی کامل داشته و هرساله با بهره گیری از آخرین تجهیزات اروپایی خدمات مناسبی را تقدیم مشتریان عزیز می نماید.


نمایندگی سامسونگ جنوب تهران

اگر هر یک از دستگاه های سامسونگ منزل شما دچار مشکلی شد نمایندگی سامسونگ جنوب تهران در کنار شماست و در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل آنها اقدام می کند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سکونت شما اجرایی می شود و شما هیچ هزینه ای از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نمی کنید. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای محصولات سامسونگ با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. شما در اولین فرصت جوابگوی نیاز شما خواهیم بود. جلب رضایت شما افتخار ماست.

منبع: شرکت سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.